Оплата частинами від Приватбанку
Бувають ситуації, коли товар необхідний сьогодні, а коштів на нього не вистачає або в магазині вигідний розпродаж, а до зарплати ще тиждень, або велика покупка за надзвичайною знижкою, звичайно ж, не було заплановано. На допомогу таким непередбаченим ситуаціям приходить досить популярна послуга — Оплата Частинами.
Як це працює?
Як оформити покупку на виплат у нашому магазині:
Дізнайтеся про доступну суму ліміту покупки – надішліть SMS на номер 10060 з текстом chast
Оформіть замовлення в нашому інтернет-магазині, вказавши метод оплати «Оплата частинами» на суму не більшу за доступний Вам ліміт
Після проведення платежу забирайте свої покупки згідно замовлення
Кожні 30 днів з моменту покупки вносите на картку суму щомісячного платежу
Приклад Ваших платежів
Ваша покупка:
Сума покупки - 2000 грн
Перший платіж - 500 грн
Другий платіж - 500 грн
Третій платіж - 500 грн
Четвертий платіж - 500 грн
Товар оплачений!
Умови оплати частинами

Ви можете здійснити Оплату частинами на замовлення понад 1000 грн.

Замовлення вчинені за допомогою послуги Оплата частинами обробляються наступного дня після перевірки платежу.

Розстрочка без переплат до 7 місяців, а якщо більше - комісія всього 1,9%!
Часті питання
Що потрібно, щоб скористатися сервісом «Оплата частинами»?
Тільки картка. Надавати паспорт і довідку про доходи не потрібно. Договором для клієнта є чек, виданий йому співробітником магазину.
Якими картками можна сплатити придбання за сервісом «Оплата частинами»?
"Оплата частинами" доступна власникам картки "Універсальна", картки "Універсальна Gold", елітних карток для VIP-клієнтів (Platinum, Infinite, World Signia/Elite).
Як збільшити ліміт сервісу?
Для підвищення ліміту за сервісом "Оплата частинами" Вам необхідно звернутися до відділення банку та надати довідку про доходи.
Чи є додаткові комісії, страховки тощо?
У разі, якщо щомісячний платіж за сервісом списуються в рахунок кредитних коштів - стягується комісія в розмірі 4% від суми платежу за використання кредитного ліміту. Додаткові комісії, страховки та ін. за сервісом "Оплата частинами" відсутні.
Як дізнатися ліміт, доступний для оплати за сервісом «Оплата частинами»?
Надіслати SMS з текстом chast на номер 10060 або перевірити ліміт на сайті pb.ua/chast, або заповніть форму online.
Чи має право магазин додатково до суми товару додавати суму страхування?
Магазин не має права завищувати вартість товару, проте може продавати страховку та ін. послуги
У чому принципова відмінність між «Оплата Частинами» та «Миттєва розстрочка»?
"Оплата частинами" - Ви не сплачуєте жодних комісій, "Миттєва розстрочка" - комісія для Вас становить 2,9% від вартості товару при списанні щомісячних платежів.
Чи можна достроково погасити договір щодо «Оплати частинами»?
Так, погасити договір достроково можна в П24, або надіслати SMS-команду на номер 10060 з текстом CHASTOFF+XXXXXXXX, де XXXXXX - останні 6 цифр номера договору.
Якими є умови договору при оформленні сервісу «Миттєва розстрочка» в ТСО?
- 10 платежів
- Перший платіж - через місяць.
- Комісія за сервіс - щомісяця 2,9% від загальної суми оплати.
- За умови списання платежу в рахунок кредитних коштів додатково стягується 4% від суми платежу.
Що станеться, якщо клієнт натисне кнопку «Сплатити одним платежем» на екрані ТСО?
Клієнт зможе здійснити оплату готівкою або за допомогою своєї картки (одним платежем). Увага! Договір за "Миттєвою розстрочкою" не буде сформовано.
Що станеться, якщо клієнт натисне кнопку "Оплатити на виплату" на екрані ТСО?
Клієнт зможе здійснити оплату за сервісом "Миттєва розстрочка", буде оформлено договір, і кошти буде відправлено одержувачу згідно з регламентом.
Як розраховується комісія з «Миттєвої розстрочки» у разі дострокового погашення?
У разі дострокового погашення стягується 2,9% від загальної суми договору. Наприклад: Договір за "Миттєвою розстрочкою" оформлено на 10 платежів на суму 10 000 грн. Після списання третього платежу подається заявка на дострокове погашення. При цьому сума платежу складе: залишок заборгованості (10 000 грн - 3 * 1 000 грн) + комісія 2,9 % (10 000 грн * 2,9 %) = 7 290 грн.
Чи можна внести кошти на користь одержувача (торгово-сервісного підприємства) до ТСО з сервісу «Миттєва розстрочка»?
Так, можливо. Екран із пропозицією з'явиться автоматично після заповнення реквізитів платежу.
Якщо платник обирає у ТЗН варіант оплати «Миттєва розстрочка», одержувачу буде зараховано всю суму або лише частину?
Одержувачу буде зарахована від банку вся сума одразу, а платник потім уже повертає банку кошти. Сума списується з його картки щомісяця рівними частинами.
Як вибрати спосіб оплати в терміналі самообслуговування (ТЗН) за сервісом «Миттєва розстрочка»?
Спосіб оплати буде запропоновано автоматично, якщо клієнту доступне оформлення "Миттєвої розстрочки".