Умови гарантійного повернення
Умови гарантійного обслуговування продукції Kodi professional
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ KODI PROFESSIONAL
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Зобов'язання з гарантійного обслуговування продукції Kodi Professional покладено на Товариство з обмеженою відповідальністю «ІК «Інбіко+» (далі – «Компанія»), при цьому гарантійне обслуговування проводиться сервісним центром Компанії (далі – «Сервісний центр»).
1.2. Гарантійне обслуговування – це тестування, безкоштовний ремонт, заміна на аналогічний за технічними характеристиками відремонтований або такий самий новий виріб, заміна на новий виріб, товарне забезпечення, грошова компенсація, розмір якої визначається, виходячи з умов гарантійної політики Компанії.
1.3. Гарантійне обслуговування розповсюджується на електричну та механічну продукцію Kodi Professional (UV лампи, LED лампи, фрезери). Гарантійний строк на таку продукцію обчислюється з дати його продажу, відповідає строку, зазначеному в гарантійному талоні на продукцію та не може бути більшим терміну експлуатаційної придатності такої продукції.Примітка: Одночасно з прийомом продукції за якістю (на предмет видимих недоліків) під час її придбання проводиться перевірка комплектності, а також відповідності упаковки. Гарантійному обслуговуванню не підлягають товари з видимими дефектами та недоліками, претензії щодо яких були заявлені після придбання такої продукції або використання. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, які не могли бути виявлені при звичайній для даного виду продукції перевірці та виявлені лише в процесі використання та зберігання продукції. Гарантійне обслуговування на товари з прихованими недоліками чи технічними поломками регламентуються розділом 2.
2. УМОВИ ГАРАНТІЇ
2.1. Гарантійному обслуговуванню підлягає електрична та механічна продукція Kodi Professional, придбана в Компанії, що підтверджується наявністю чека/квитанції/накладної на товар, з обов’язковою повною комплектацією (аксесуари, комплектуючі, упаковка).
2.2. Гарантійному обслуговуванню та зобов'язанням не підлягає:
- продукція, яка не відповідає вимогам пункту 2.1;
- продукція з пошкодженнями, спричиненими порушенням правил використання. транспортування, зберігання та/або експлуатації;
- продукція із слідами несанкціонованого ремонту чи стороннього втручання;
- продукція з пошкодженим заводським маркуванням;
- продукція з механічними ушкодженнями, спричиненими потраплянням усередину виробу сторонніх речовин, предметів, рідин, комах, тварин тощо;
- продукція з пошкодженнями, викликаними використанням нестандартних комплектуючих, витратних чи будь-яких матеріалів для очищення товару тощо;
- продукція з недотриманим терміном (періодом) технічного або профілактичного обслуговування, якщо воно необхідне для цього виробу (для фрезера);
- продукція з ушкодженнями, спричиненими стихією, пожежею, побутовими факторами, а також з пошкодженнями, спричиненими невідповідністю державним стандартам параметрів живильних і кабельних мереж та інших зовнішніх факторів (кліматичних та інших);
- продукція з електричними пошкодженнями (обгорілі елементи та ін.);
- продукція, що експлуатувалась в неналежних умовах та режимах (висока вологість у приміщенні, перепади напруги в мережі), або зіпсована з вини споживача;
- продукція, що експлуатувалась з порушенням вимог щодо експлуатації такої продукції та вимог, що зазначені в інструкції з експлуатації такої продукції (за наявності).
2.3. Гарантійні зобов'язання на продукцію не поширюються на можливу шкоду, заподіяну іншому обладнанню/товару/виробу, що використовувалось (працювало, застосовувалось) у поєднанні з цією продукцією.
2.4. Компанія не несе відповідальності за будь-які супутні збитки та збитки, пов'язані з використанням або неможливістю використання придбаної продукції, включаючи випадки втрати прибутків, упущеної вигоди, переривання ділової активності, втрати інформації або інших втрат.
2.5. У гарантійне обслуговування не входить навчання споживача правил експлуатації та використання продукції.
Примітка:
- Гарантійне обслуговування не розповсюджується на парфумерні та косметичні товари, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру та педикюру (ножиці, пилочки тощо), щітки, пензлі, розчіски, а також предмети сангігієни. Вказані товари не підлягають поверненню та обміну.
- Претензії щодо видимих недоліків товарів приймаються Компанією лише під час приймання-передачі при продажу такого товару.
- Претензії щодо прихованих або істотних недоліків таких товарів (наприклад, відсутність пензля всередині флакона або її пошкодження, відсутність продукції всередині упаковки/флакону тощо) приймаються лише одразу після їх першого та разового відкриття чи використання. Такі претензії можуть бути задоволені Компанією лише в межах чинного строку придатності товарів і у випадку підтвердження споживачем належного ним використання, експлуатації та зберігання таких товарів.
- Факт багаторазового (два і більше разів) використання товару з видимим, прихованим, істотним недоліком чи браком виключає можливість задоволенням Компанією претензії споживача.
3. ПРИЙМАННЯ ПРОДУКЦІЇ В МЕЖАХ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
3.1. Вимоги щодо приймання продукції та порядок оформлення/прийому продукції:
- продукція на гарантійне обслуговування здається в Сервісний центр, з обов’язковою повною комплектацією, в чистому стані та в упаковці;
- при здачі продукції споживач надає гарантійний талон, чек/квитанцію/накладну на товар та заповнений і підписаний ним Акт перевірки невідповідності продукту (в частині опису продукції та опису її недоліків/поломок);
- як підтвердження факту здачі продукції на гарантійне обслуговування споживач отримує Акт прийому продукції, із зазначенням дати та переліку прийнятої продукції. Оригінал Акту прийому продукції – єдиний документ, що підтверджує факт здавання продукції;
- тестування продукції проводитиметься лише за вказаним описом несправності у Акт перевірки невідповідності продукту. Якщо несправність вказана загальними фразами, то продукція буде протестована на включення та, за відсутності ознак несправності, повернута споживачу;
- продукція не приймається на гарантійне обслуговування у разі виявлення порушень умов гарантії, що викладені в пункті 2.2. Якщо в процесі тестування або ремонту будуть виявлені ознаки порушення умов гарантії, Компанія залишає за собою право у відмові від гарантійного обслуговування.
4. ТЕСТУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ. СТРОКИ ТЕСУВАННЯ.
4.1. У разі виявлення несправності чи недоліку продукції споживач здає товар в Сервісний центр, який виконує тестування та заміну продукції.
4.2. Строк тестування та ремонту продукції становить 30 календарних днів з дня здачі продукції. Після закінчення цього терміну або раніше, споживач зобов'язаний зателефонувати або написати листа у Сервісний центр та отримати інформацію про статус зданої ним продукції. У темі листа необхідно вказати назву продукції (за базою офіційного інтернет-магазину, сайт kodi-professional.ua) та суть листа.
4.3. Якщо тестування або ремонт виконуються за межами України, строки тестування та ремонту продукції продовжуються відповідно такій затримці.
4.4. Строк зберігання прийнятої та протестованої продукції, а також документів на здану продукцію складає 180 днів. Після закінчення зазначеного строку претензії не приймаються та заміна/повернення не провадиться.
4.5. Після тестування Сервісним центром складається висновок та зазначається в Акті перевірки невідповідності продукції, згідно з яким:
- у разі не виявлення недоліку/невідповідності продукція повертається споживачу, за його рахунок;
- у разі виявлення недоліку/невідповідності проводиться заміна продукції, за рахунок Компанії.
4.6. Відсутність звернень споживача до Сервісного центру для отримання обробленої продукції або обміну в межах строків, обумовлених у розділі 4, не може трактуватися як недотримання Компанією своїх зобов'язань щодо строків обміну, ремонту, тестування.
5. ПОРЯДОК ОБМІНУ БРАКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ
5.1. Після закінчення тестування та ремонту споживач замість Акту прийому продукції отримує продукцію після ремонту або рівнозначну продукцію.
5.2. Продукція, визнана за результатами тестування справною або не гарантійною, повертається споживачу з наявністю відповідного Акту перевірки невідповідності продукції.
5.3. Продукція, визнана за результатами тестування несправною, підлягає згідно з гарантійною політикою Компанії:
- заміні на продукцію, аналогічну за технічними характеристиками, відремонтовану чи нову;
- заміні на грошову компенсацію, розмір якої визначається Компанією.
З додаткових питань гарантійного обслуговування звертатись за телефонами інтернет-магазину у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 (субота та неділя – вихідні дні):
- 0 800 35 45 48 (безкоштовно з мобільного)
- 050 148 20 90 (шоу-рум)
- 044 339 58 48
З технічних питань гарантійного обслуговування, питань щодо технічної несправності продукту до/після обслуговування звертатись за телефоном сервісного центру у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 (субота та неділя – вихідні дні):
- +38 (096) 107 50 61 та/або на email
Акт перевірки невідповідності продукції
Акт прийому продукції на тестування
15.01.2024
(0)