Умови повернення товару
Закон про захист прав споживачів
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари відносяться до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну. Документ надає таке формулювання: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним призначенню".
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" до переліку увійшли в тому числі :
- парфумерно-косметичні продукти;
- засоби особистої гігієни;
- нижня білизна;
- інструменти для манікюру та педикюру.
Що можна повернути
Клієнт повинен розуміти, що повернення або обмін товару можливе лише протягом 14 днів відповідно до чинного законодавства. Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам, тому ви маєте право повернути товар, якщо:
- цей товар не входить до списку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
- ви отримали товар неналежної якості;
- вміст посилки не відповідає тому, що ви замовляли (порушено упаковку, комплектацію тощо);
- товар не вживався і не має слідів використання;
- товар має повну комплектацію та неушкоджену упаковку;
- якщо це товар, який продав наш магазин.
Процедура обміну чи повернення товару
- Сфотографувати сам товар (комплектацію, етикетку та упаковку).
- Надіслати нам фото в електронному листі на пошту [email protected] із приміткою “Повернення” або “Обмін”, обов'язково вказуючи номер замовлення.
- Дочекатися дзвінка від нашого менеджера для вирішення ситуації.
Сфотографуйте:
- дефект
- етикетку
- упаковку
Надіслати нам фото на [email protected] з позначкою «Повернення»
Чекайте на дзвінок нашого менеджера для уточнення деталей
Повернення коштів
Повернення коштів провадиться стандартним банківським переказом на рахунок, попередньо вказаний одержувачем. Повернення слід очікувати в середньому протягом 3 робочих днів після повернення товару на склад інтернет-магазину.
Корисна інформація
При отриманні товару завжди ретельно оглядайте посилку у присутності кур'єра або на поштовому відділенні. За наявності негативних візуальних змін ви можете відмовитись від отримання посилки.
Заборонено повертати товар, що був у використанні або товар із пошкодженою упаковкою.
Якщо ви отримали посилку та забрали її з пошти, це означає, що ви повністю задоволені тим, що замовили.
Товар неналежної якості – це товар, який не відповідає заявленим характеристикам (опису на сайті).
Кольори товарів можуть відрізнятися від заявлених на сайті, оскільки кольоропередача багато в чому залежить від індивідуальних налаштувань екрана вашого гаджета.